Inseguretats respecte al sexe
Hola,
Sóc una noia de 18 anys, per impresionant que sembli continuo sent verge. No es que no sigui guapa agraciada, si més no, sóc una persona que te clar que no perderà la seva virginitat amb qualsevol i tampoc deixar tocar al primer que es pas-hi. Puc tenir unes ideas una mica xapades a la antigua, però això no vol dir que tothom ha de ser com jo, cadascú es lliure d'escollir com i amb qui fer aquestes coses.
Llavors, la cosa és, que porto amb un noi desde fa uns 8 mesos, realment no es el meu novio però com si ho fós. Ell no vol relació (males experiències previes), però ha demostrat que m'estima (o aixó es el que vull creure, perque encara que no hagui dit t'estimo, les accions diuen més que les paraules, no?)i l'importo moltissim, bé això és un altre tema.
La questió d'aquest consultori, és que fa un mes o així, que la cosa ha començat a pujar de tó i jo realment em sento a gust quan estic amb ell. Quan em toca no vull que ningú més ho fasi, i m'exita i jo l'exito, estem molt de gust.
El problema comença quan intenta tocarme els pits i les entre cuixes (encara que sigui per sobre de la roba) em poso nerviosa, molt. Alguns cops l'he hagut de parar, i altres cops ell ha hagut de parar perquè veia que no estava bé. De vegades tremolo (unes d'exitació i altres de nervis) i ell em para i empregunta si estic bé.
Un cop va pasar al cine i va aturar, i em va preguntar que qué em passava, i li vaig dir que res, no s'hi va creure, i em va demanar que si us plau que li digués què em passava, i al final li vaig ser sincera, li vaig dir: Es que em sap greu.
Em sap un greu pararlo perquè en el meu cervell algo un rutlla quan estem en aquestes situacions i l'haig de parar sempre. O que el poso al límit i el pobre ha de aguantar com un home.
No se que fer sincerament, m'agradaria poder anar més enllà i que ell sigui el primer en veurem, tocarme i ferme veure les estrelles... Però em pregunto que si realment el que em reté es el fet que ell no es la meva parella, o els comentaris dels seus amics dientme monja, regatada i estrecha. Potser el fet de que els meus amics m'haguin inflat el cap dient-me que ell només em volia per el sexe o estava jugant amb mi, hagui afectat la meva manera d'actura quan estic amb el calenton amb ell. No se, no se que fer o pensar ja.
També tinc por de no fer-ho bé, si el toco bé, si quan tingui el valor poder-li fer una palla com deu mana , o si l'exito lo suficient. Tinc por de no ser bona o que la meva inexperiencia el tir-hi enrera, encara que ell sigui verge ha fet coses amb una altre noia abans.
El fet de perdre la virginitat no em preocupa, si no si ho faré malament l'acte del sexe, perquè encara que estigui informada fins a les celles la teoria no es igual que la pràctica.
Moltissimes gràcies per la vostra atencia i perdó per el meu mega text,
un petonet i abraçades
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Primer de tot, felicitar-te per la teva sinceritat. No tothom és capaç de reconeixer d'aquesta manera com se sent, ni les pors que té... I el més irònic és que TOTS tenim inseguretats i dubtes! Però ens fa tanta por dir-les en alt, oi?
Tu ja tens guanyat això, que saps el que et preocupa. Ara et toca pensar en el que et ve de gust i el que vols fer. Molts cops el nostre cos va al contrari del nostre cap, perquè en aquest tenim les creences. Vivim en una societat on el sexe és força tabú, i a les noies se'ns "castiga" per totes bandes: que si som massa monges, que si som massa fresques... No es pot fer res sense ser jutjada oi? Això és perquè les dones encara hem de suportar el masclisme d'aquesta societat... Encara ens creiem que els nois només volen sexe, quan no és cert: volen agradar, ser estimats, ser desitjats i admirats igual que les noies, però costa de veure.
Per tant, et diré que facis un repàs mental a totes les teves creences, i que decidieixi què VOLS FER TU! Un cop ho tingus clar, deixa els comentaris dels altres, perquè sempre hi ha gent que opinarà, facis el que facis.
I si amb aquest noi estàs tan còmoda i t'estima tant, endavant! Ja us heu adonat que no voleu només sexe, sinó que us agradeu com a persones i teniu una relació (encara que no sigui de parella) maca i sana. Estic segura que un dia et deixaràs portar i gaudiràs del teu cos sense manies ni prohibicions del teu cap! :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat