Que em passa? ***
Hola! Mira, estic amb un noi, i fa poc ho hem fet per primera vegada per part meva, com puc saber si he trencat l'himen? Pot ser que no sangri?
I es normal que no senti plaer?
IESP

Hola Nobody!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Et vaig responent:
1. No pots saber si has trencat l'himen, i la majoria de noies no n'estan segures (ja que l'únic que ho podria indicar és la sang i aquesta pot sortir per un altre motiu)
2. Sí, pot ser que no sagnis. També pot ser que una noia no tingui himen, que no es trenqui o que es trenqués fa anys fent algun esport, per xemple.
3. Recordem que el plaer en les noies es troba fora dels genitals (sobretot al clítoris), més que en la vagina. A més, les primeres relacions amb penetracions solen ser rares, perquè la sensació és nova, i és més difícil que hi hagi plaer... Per aquest motiu, sempre diem que s'han de tocar els genitals per fora, i fer penetració quan la noia estigui relament excitada per a que no faci mal i sigui més divertit :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat