🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅
Holaaaa....
Hi ha un noi a la meva classe que em mola molt i no puc parar e pensar amb ell
Lany passat em va demanar per sortir i li vaig dir que no i es va enfadar i ara ja no es tot com avans no se si mexplico be
Avans parlavam tontegavam i tot i ara res
A classe per exemple un nen fa yna cosa i li dic : ets un pesat! Ell tambe ho fa , no se si es per a que li diga el mateix o jo que se pero jo no em puc oblidar dell i ja he provat tornarli a demanar qer sortir o arreglarho tot per no ⭐️ No vol joderrrr
Aixo que fa es una senyal de que vol arreglarho?
ES URGENT AIXI QUE CONTESTAM AVIAT🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿
IESP

Hola Belieber!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Dius que fa un any et va demenar per sortir i li vas dir que no... Així que és normal que la seva actitud canviés una mica, no creus?
Ara, ja ha passat un any, i vols que senti el mateix... Però el temps ha passat, així que no podem pretendreque els sentiments siguin els mateixos. A més, ell té dret a dir-te que no, i tu ho has de respectar com va fer ell, d'acord? És dur, però no podem seguir insistint.
El que sí pots fer, és durant aquest temps demostrar-li que vals la pena, fer que es torni a fixar en tu sent tu mateixa. Potser li tornes a agradar! :) (hem d'enamorar a la persona, no insistir que ens faci cas).
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat