👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻
Holaaaaaaaaaaaaaa♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
Tinc un problema :
Als12 anys em van comensr a creixer els pits i mels tocaba perque em af
Em feien gracia pero esque ara tinc el pit esquerra mes gran que el dret ...
Es normal❓❓❓
Estic preocupada perquese quehi ha una enfermetat que es que solament te creix un pit i laltre no 😥😰
Gracies per tenir wl consultoriii US ESTIMOOO
IESP

Hola Belieber!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que tota la nostra part esquerra és diferent a la dreta, i això també passa amb els pits! Aquests no són pas simètircs (iguals), ni els peus, ni els ulls... No et passa perquè te'ls hagis tocat, tranquil.la :)
Si veus que la diferència de tamany és molt gran, pots visitar al metge per consultar-ho. Demana ajuda a un adult de confiança, d'acord? Si la diferència és poqueta (un una mica més rodó, un que omple una mica més els sostens...) no t'has de procupar, perquè és ben normal!
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat