alguns dubtes
Hola!! Tinc alguns dubtes:
- Et pots quedar embrassada si encara no se t'ha trencat l'himen??
- Si el noi et fica dits, i abans havia tocat el seu semen però al moment de ficarte'ls els dits no estan mullats, hi ha possibilitat d'estar embrassada?
- Si el noi esta sense res de roba ni protecció però tu estàs amb la calçeta posada i es corre allà hi ha possibilitats d'estar embrassada?
Moltes gràcies!!!
IESP

Hola Dana01!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Et vaig responent:
- Sí que et pots quedar embarassada encara que hi hagi himen: l'himen és una membrana molt fineta, i sol tenir un forat enmig. Per aquest motiu, si un noi ejacula a l'entrada de la vagina d'una noia el semen podria passara a través de l'himen i que hi hagi embaràs. Evidentment, les possibilitats d'embaràs són més reduides, però cal tenir-ho en compte!
- Si els dits estaven nets, no hi ha risc. El problema ve si el noi fica els dits mullats de semen quan ha acabat d'ejacular... perquè llavors introduiria els espermatozoides dins la vagina.
- Com he dit abans, si el semen cau a propo dels genitals de la noia, hi ha risc. Si la noia està amb calcetes, les possibilitats són quasi nul.les, però sempre diem que és millor que ejaculi lluny dels genitals d'ella: pot fer-ho en un paper, a la panxa, a la seva mà... Però no a la vulva de la noia, d'acord?
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat