regla
hola,
fa bastans anys que em surt el moc que et diu que de qui poc et vindra , a jo fa molt que em surt,
estic preocupada perque no em be i tinc po de que marribi al insti, per aixo podria portar compreses o algu aixi per no se quan em vindra .
quan em pudrie vindre?
gracies
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Em sap greu, però no puc dir-te quan et vindrà la regla exactament... Això no és una cosa matemàtica, com ja saps.
Si et ve quan vagis a l'institut, et passarà com a moltes noies: una solcuió pels dies que el fluxe és abundant, es pot utilitzar salva-slips. Són com una mena de compreses petites, que ocupen menys, i es posen a les calces per evitar mullar-les amb el fluxe o els dies de molt poca regla (hi ha dies que és més abundant que altres).
Realment, no és la cosa més còmoda del món... Però passa a la majoria de noies i és com funciona el nostre cos!
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat