Llavis interiors
Holaa, primer de tot agrair-vos tot el que feu per els adolescents de Catalunya.
L'altre dia m'estava banyant amb la meva millor amiga i vaig veure que tenia els llavis interior de la vulva com sortits per dir-ho, osigi que si estant dreta ja se li veien. En canvi a mi no se'm veuen gens, només si m'obro de cames i m'ho miro bé. Ja se que sempre dieu que hi han molts tipos de vulves, però volia saber si la tenim normal les dos.
Moltes gràcies!
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies a tu pels teus comentaris, ens agrada llegir que la nostra feina us és d'utilitat! :)
Pots estar ben tranquil·la que les dues teniu una vulva totalment normal. Com tu mateixa dius, hi ha tantes vulves com noies hi ha en el món. Algunes tenen els llavis menors més sobresortits (com el cas de la teva amiga), en d'altres no sobresurten (com en el teu cas), d'altres noies en canvi els tenen asimètrics, és a dir, un sobresurt més que l'altre, etc. i tots són completament normals! Només en el cas que faci mal o picor, que observem algun canvi o molèstia, sempre recomanem una visita el metge perquè pugui valorar-ho.
Esperem haver resolt el teu dubte!
Una abraçada bonica!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat