aquest tema es una mica xiimplee
holaaa
tinc un petit problema. Vaig llegir algunes coses que son de parella i coses de que s'agraden i tal i qual...
bueno, tinc 12 anys, i hi ha un nen de la meva clase que en agradem. estavem parlant per wats i li vaig dir, i ell tmb anava per mi. ara, dia 6 de juny, fa 4 dies que u sabem, i vam anar de colonies. estavem junts, ens feiem fotos... i ahir, hi havia festa al poble, una nena em va pintar els llabis ( no seem notava eeh!!, jo no em maquillo mai) i li vaig fer un peto a la galta...
la meva pregunta es k, som molt amics, jo el considero el meu millor amic, aixo canviara si sortim???
i la segona es k ell es guapete, es el mes guapo de la clase, i jo no estic tant primeta com ell: tinc caderas, tetas, granets... no se si li agrado fisicamnt.....
gracieees
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per explicar-nos la teva història, és molt maca! :)
Doncs una mica sí que canviarà la vostra relació, però en principi cap a millor, ja que passareu de ser amics a ser també parella! Començar per una bona amistat és sempre un bon començament per una relació, així que ja teniu molt guanyat.
Heu de tenir present que si la cosa va malament (esperem que de moment no) i s'acaba la vostra relació de parella, haureu de veure si podeu continuar sent amics com abans sense que això us faci patir. És el risc que assumim en començar una relació, però moltes vegades val la pena córrer aquest risc, no creus?
Referent a l'última consulta que ens fas, ell ja et va contestar a aquesta pregunta i et va dir clarament que també anava per tu, oi? Doncs tranquil·la! És molt important que t'acceptis tal com ets, amb les teves "caderes", els teus pits, etc. que segur que ets fantàstica!
Una abraçada ben forta i ja ens explicaràs com va evolucionant la vostra història! ;)
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat