Regla urgent!!
Hola! Primer de tot moltes gràcies pel consultori!
bé, la questió és que tins 13 anys i fa uns 2 mesos i pico que em va venir la regla per primera vegada. Ara encara no m'ha tornat a venir i estic una mica preocupada. Pero em continuo desarrollant pels i tal, podria ser que fos esteril? es greu) perdo pero esque tinc molta por.
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies a tu per la confiança i pels teus comentaris! :)
Durant els primers dos o tres anys és freqüent que les regles siguin irregulars, per tant pots estar ben tranquil·la que aquestes irregularitats no indiquen que siguis estèril. Entenem que et pugui preocupar, per això recomanem que en el moment que tenim la nostra primera regla aprofitem per fer la primera visita al ginecòleg, d'aquesta manera pot valorar que tot s'està desenvolupant de forma correcta, i ens quedem molt més tranquil·les. A més, podem aprofitar per fer totes les preguntes que tinguem!
És completament normal que el teu cos segueixi desenvolupant-se tot i haver tingut ja la primera regla! De mica en mica, el teu cicle anirà regulant-se a poc a poc, de totes maneres, i com et dèiem anteriorment, si veus que no s'acaba de regular sempre és recomanable una visita el ginecòleg! ;)
Esperem haver resolt el teu dubte!
Una abraçada bonica!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat