complicat
Hola! tinc un problema , com totes sabeu els nois són bastant més calents que les noies i tenen les seves necessitats, no dic que les noies no les tinguin però en el meu cas em costa pillar confiança per arribar a algo més que liar-me amb una persona. Bé, el cas és que ell ahir volia arribar a més i només em va masturbar a mi perquè ens van interomptre però ara sé que em tocarà a mi i el problema és que jo mai he fet una palla i tinc por de dir-li perquè no és pensi que sóc molt curteta o que no m'agrada el "sexe". Que faig li explico? Em podrieu donar alguns consells de fer una palla?
Mersi :)
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
Com saps en el sexe mai hem de fer res que no vulguem fer, per tant, si tu no et sents encara preparada per masturbar-lo (fer-li una palla), no ho has de fer ni sentir-te pressionada per fer-ho pel simple fet que ell t'ho hagi fet a tu.
Per altra banda, ningú neix ensenyat! :) És completament normal que no sàpigues com fer-ho i que tinguis aquests dubtes. Pensa que si li dius i ell pensa que ets molt curteta o que no t'agrada el sexe, potser t'has de plantejar si ell és la persona amb la qual vols compartir un moment tan íntim, per molt que t'agradi o l'estimis.
Així doncs, nosaltres et recomanem que si n'estàs del tot segura i finalment vols fer-li que li comentis que és la teva primera vegada i que lògicament n'has d'aprendre, la comunicació és bàsica, a més, és molt important que ell pugui guiar-te i explicar-te com li agrada que li facis, amb quina pressió i ritme. Per tant, el nostre consell és que sigui ell mateix que t'expliqui com li agrada que li facin. Pensa que passa el mateix quan ell t'ho fa a tu, oi que si tu no li vas dient com t'agrada i el vas guiant és molt difícil que sàpiga fer-ho del tot bé? Doncs és exactament el mateix! ;)
Una abraçada!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat