orgasme femeni
Hola, soc una noia de 16 anys, tinc novio desde fa un any i mig, tenim relacions sexuals desde fa ja bastant de temps i m'agrada molt pero...realment cuan arrivo a l'orgasme no se com deixarme anar fins al punt de "correm", i aixo em passa sovin, m'agradaria que m'ajudesiu o que em donesiu algun consell per poder arrivar fins a aquell punt.
Moltes gràcies, una abrassada
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Tal com ho expliques, entenc que sí arribes a l'orgasme, no? I quan dius "correr", et refereixes a ejacular?
- Si el que vols és arribar a l'orgasme, el millor és no buscar-lo: com més ens hi capfiquem, pitjor... Una cosa que va molt bé és tancar els ulls, deixar de pensar i sentir el que transmet el nostre cos i els nostres genitals. També va bé practicar-ho tu sola, ja que quan hi ha l'altre persona fa més vergonya, oi?
- Si el que vols és ejacular, la cosa es complica: hi ha noies que no ejaculen i altres que molt, però això no es pot controlar. Un factor comú en l'ejaculació femenina és l'estimulació del PuntG, que es troba dins de la vagina. Quan algú el toca (amb un dit, per exemple), pot resultar plaenter i pot generar aquesta ejaculació (però com he dit, no et totes les noies).
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat