que he de fer?
Hola adolescents!
Volia explicar una cosa abere si em podieu ajudar
Primer de tot tinc 12 anys. Laltre dia vem fer una aposta amb el meu millor amic. jugavem a un joc i qui guanyava li donava un peto a la galta a laltre ell va guanyar dos cops i li vaig donar dos petons. com que ell es molt mono pos em va dir que li agradaven molt els meus petons. A clase em va regalar com un cor de perla i li vaig donar un peto per agrairli pero sense volguer li vaig donar al ull i em vaig moriri de vergonya. total que avui hem començat a parlar per la tipica noteta en un troç de paper i li he dit que lestimava pero en plan amics. Ell ma començat en plan "yo mes" i a dirme guapa i aquestes coses. ens hem pasat la clase fentnos miradetes. ha agut un moment on jo tenia 5 euros seus i mels volia prendre pero jo no li deixava i hem começat a riure i tal. pero despres li pregunto si li agrada algu i em diu que no:( tampoc ser si ell va mes de rollo i de tontejar o de dir testimo i tenir una relacio. que creieu que he de fer?
petons i gracies pel consultori!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
T'he de dir que la vostra història és molt maca! :) :)
La veritat és que sí sembla que hi ha "alguna cosa" entre vosaltres.
Però em sap greu, perquè jo no et puc dir què vol ell... Això només ho podràs saber preguntant-li a ell mateix! Pensa que potser et diu que no li agrada ningú perquè li fa vergonya expressar el que sent...
Està clar que si continueu tontejant tant, algun dia haureu de parlar-ne, no? Tu gaideix d'aquesta sensació i no tinguis pressa!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat