BiSeXuAl?O liO mEnTaL?
Ho sento per el títol però així sabré si està la meva pregunta que sinó em vaig un lio.
Bé, el problema es que tinc 16 anys i normalment m'agraden els nois. Però m'he liat amb 3 noies i em voldria liar amb una amiga meva que també es lia amb noies...
Crec que no m'agradaria sortir amb una noia, em sentiria extranya... Però al liarme amb una persona del mateix sexe tmpoc em sento malament, es a dir, m'agrada!!
Aixó vol dir que sigui bi? o lesbi?
M'hauria de liar amb la meva amiga o no?
IESP

Hola CuteLove13!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que la nostra orientació sexual ve definida per "de qui ens enamorem", no "amb qui ens liem". Però tu dius que et sentiries rara sortint amb una noia... Vols dir que això no és culpa de la societat en la que vivim? Se't fa extrany perquè encara hi ha poca visibilitat de les noies lesbianes, i molt tabú respecte a aquest tema...
No se dir-te si ets homosexual, bisexual o heterosexual, això ho descobriràs TU mateixa :)
Continua lian-te amb qui tu vulguis, passa-ho bé, i amb el temps ja veuràs amb qui prefereixes tenir una relació de parella! Et demanaria que siguis valenta i, si es tracta de les noies, no facis cas a algunes veus de la nostra societat... És més important que siguis feliç! :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat