EM TALLO MOLT...
Hola!!! Soc en Dani i tinc 13 anys, mira, faa unes setmanes que tinc nòvia. I m'garada molt i tot però quan estem junts ens tallem molt. Encara no ens hem fet ni una abraçada i ja fa temps que sortim. Jo vull de veritat fer algu amb ella perque m'encanta i me l'estimo molt però no se com fer-ho ja que tinc molta vergonya de anar allà i fer-li una abraçada o un pico. Em podries dir alguna manera de poder-me acostar a ella i fer-li un petó o una abraçada i que li agrades molt sense que em talli?? Hi ha alguna forma?? siusplau ajudam!! Daqui poc farem dos mesos i m'graderia haver-li fet una gran abraçada avans!! Mercii per tot :)
IESP

Hola Dani,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la confiança i per utilitzar el consultori!
Probablement aquesta és una situació amb la que es troben més d'un o una. La vergonya sovint fa que el que volem o desitgem arribi més tard del que ens agradaria. Com atrevir-te? Omplin-te de valor i força i fer-ho! Si ho fas amb les mateixes ganes que transmets en la consulta, segur que anirà bé.
Unes nocions per fer-ho bé:
- Quan l'abracis intenta transmetre carinyo i afecte
- Quan estigueu abraçats, no li donis copets a l'esquena amb la mà, acarona-li en comptes de donar-li copets.
- Sentiràs quan ella vulgui acabar l'abraçada, fes-ho suau i agafa-li les mans mentre us separeu, per exemple.
- Quan us aneu separant li pots fer un petó a la galta (o mentre esteu abraçats) o als llavis.
És genial que nois com tu es preocupin per donar una bona abraçada! Les abraçades són magnífiques i ens abracem molt poc!
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL