Estic confusa!
Tinc 14 anys i el meu problema es que no m'he liat mai, aquest estiu m'ha vingut la regla i no es que estigui molt avançada, totes les del meu entorn ja s'han liat, i jo estic consfusa, perque arrel d'aixo nose si m'agraden els nois o les noies, perque alguna vegada si que sola a casa he mirat alguns que altres videos... nose que soc! ajuda!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
És normal estar confusa en aquesta època de la vida. L'adolescència és el moment on comencem a descobrir per qui sentim atracció, per qui no i alhora ens anem desenvolupant físicament.
Que sentis atracció per les noies, quan mires vídeos, per exemple, no significa que siguis homosexual, simplement significa que t'és atractiva aquella persona. No tinguis pressa per "penjar-te l'etiqueta" de si ets homosexual o heterosexual, poc a poc t'aniràs definint, no tinguis pressa. Gaudeix d'aquesta època de descobrir-se!
Espero haver-te ajudat, a tu i a altres adolescents que es trobin en una situació similar a la que ens expliques.
Helena Angel @HelenAL