vídeo porno
hola!! El meu novio i jo vam començar a mirar videos porno i ens va exitar molt els dos ens tocavem miran-los i ens vam preguntar pk no fer un video masturbant-nos. Així que ens vam grabar uns minuts.
Crec els meus pares han vist el vídeo que tenim.Que puc fer????Els hi dic o m'espero a que m'ho diguin?
ajuda!!!<3
IESP

Hola Roig14!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Doncs això que expliques és força greu!
Una pregunta: estàs segur/a que l'han vist? Primer assegura't: pots preguntar si han vist alguna cosa el teu mòbil, per exemple (potser és imaginació teva i no van veure res!)
Si és que sí, potser el millor serà parlar-ne... ja que serà incòmode per tots, no creus?
Quan graveu videos, sempre és millor borra-los al moment, ja que és fàcil perdre el control de tot el que tenim al mòbil... El mateix passa amb les fotos! Millor no compartir i borrar després.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat