COM DEIA DE LA PILDROA...
http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/26020
Aquí em vau dir que es tenia que anar al metge amb un adult per aconseguir la pildora però a la farmacia tambe? Perquè penssava que no...
IESP

Hola de nou Adole!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
A la resposta de l'altre cop, ja deia que s'ha d'anar acompanyat d'un adult que se'n faci càrreg si la noia és menor de 16 anys, sigui el metge o la farmàcia.
Però, com en tot en aquesta vida, dependrà de qui et trobis darrera del mostrador: hi ha farmàcies que directament no la venen, altres que no fan gaire preguntes, altres que sí... S'ha d'anar a una on et facin sentir còmoda i ja està. Les persones que hi treballen no estan per jutjar a ningú, sinó per vendre i ajudar en el que puguin :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat