Dubte preservatiu
Hola! Vull fer una pregunta... Quan jo i el meu novio manteniem relacions sexuals ho feiem sense preservatiu, però a partir d'ara hem decidir utilizar-lo ja que és molt arriscat fer-ho sense...
Quna ell s'anava a córrer, treia el pene. Amb el condó es pot córrer a dins sense cap preocupació, no? (suponent que el condó no estigui trencat, clar). I tinc un altre dubte. Els nois, amb preservatiu, senten lo mateix en fer sexe?
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
Està molt bé que hàgiu decidit començar a fer servir preservatiu, ja que fins ara, i com molt bé expliques, us heu exposat a un embaràs no desitjat i a contraure alguna infecció de transmissió sexual. Per tant, i per evitar-vos mals de cap, us recomanem que a partir d'ara el feu servir sempre.
Si feu servir el preservatiu correctament, ell pot ejacular dins del condó sense cap tipus de risc. Un cop acabeu, és important que comproveu que el preservatiu no s'hagi trencat. Si fos el cas, no perdeu la calma i aneu a buscar la píndola del dia després, que com saps només s'ha de prendre en situacions d'emergència, com seria el fet que es trenqués el preservatiu.
Per últim, potser al començament li resulta estrany utilitzar el preservatiu, ja que no està acostumat, i les sensacions que experimentarà són una mica diferents, però això no vol dir que siguin pitjors, a més heu de tenir en compte que us evitareu moltes preocupacions.
Una abraçada bonica!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat