Durar o no durar
Bones! M'agradaria ser totalment anonima. Tinc un petit problema, bé tenim. El meu novio, abans d'estar amb mi, va estar amb una altre noia i es veu que un dia van poder estar 5 o 6 hores tenin relacions, i ara amb mi no pot fer-ho només que dues vegades seguides, evidentment descansant una mica entre la primera i la segona. Jo li he demanat molts cops això de que havien passat tantes hores al llit, i ell em diu sempre que si, i es clar, a mi em preocupa que amb mi nomes pugui fer-ho un o dos cops, ell diu que potser era perque era mes petit, però jo no ho crec, ja que ara te 20 anys i abans en tenia 17, no hi ha tanta diferencia, oi? Doncs m'agradaria saber els motius que hi pot haver de que ara no pugui fer-ho més de dos cops.
Moltes moltes moltes gràcies!!!
Petoons
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies a tu per confiar en nosaltres!
Un dels motius podria ser la pressió d'haver-ho de fer tants cops seguits i durar tantes hores, això sovint dificulta el manteniment de l'erecció i el desig sexual, ja que en lloc d'estar centra't a passar-ho bé esteu més pendents del temps.
A vegades ens obsessionem molt en el que ha fet la nostra parella en les seves relacions anteriors, i en fons cada relació és diferent i això no vol dir que sigui millor o pitjor.
Heu de tenir present que la resposta sexual masculina inclou el que anomenem període refractari, i no és més que el temps que necessita el noi per tornar a mantenir relacions sexuals amb penetració. Aquest temps varia en funció de l'edat i el moment. Per tant, és totalment normal que necessiti un temps variable per poder tornar a mantenir relacions sexuals amb penetració.
Per tant, us recomanem que en lloc d'estar tan pendents de la quantitat de cops que ho feu, valoreu la qualitat de les vostres relacions sexuals, a la fi i al cap és més important ;)
Esperem haver-vos ajudat una mica!
Una abraçada!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat