Necessito consell
Hola,
Vaig començar una relació fa 1 any (més o menys). El meu novio ja vol tenir relacions sexuals amb mí. Però jo no puc. No puc perquè sóc d'una religió, on no em deixen fer l'amor fins que em casi. Tinc por de que em deixi! Només tinc 15 anys... i no em puc casar.
AJUDA!
IESP

Hola Anitaloca!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per la confiança!
Com saps en el sexe no hi ha res obligatori. Per tant, si tu no ho vols fer encara, sigui pel motiu que sigui, ell ha de respectar la teva opció. No t'has de sentir obligada a fer-ho per la por a que et deixi, si no és probable que acabis fent coses per aquesta pressió. Porteu 1 any de relació, per tant entenem que hi ha força confiança entre vosaltres com perquè en pugueu parlar i puguis explicar-li com vols portar la teva sexualitat dins de la vostra relació.
Parleu-ne i no tinguis por.
Una abraçada!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat