Pits y llavis...
Hola primer de tot siusplau aixo es en anonim. Tinc casi 14 anys y tinc els llavis vaginals surtits del TOT. No se si es normal...a mes els meus pits son bastant petits, pero aixo no es el que em preocupa, esce el que em preocupa es que tinc la part roseta que te adalt el mugro super gran, la meva mare em veu sense res y no em diu res pero no se si es normal...perqué el tinc molt gran...a mes el tema dels llavis em te molt estresada perqué busco imatges per veure si hi han mes noies com yo y no trobo res...
M'agradaria que contestesiu...gracies y petons♥
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per la confiança!
De vulves i pits n'hi ha tants com noies en el món. Hi ha noies que tenen els llavis menors més sobresortits que els majors, d'altres asimètrics (és a dir, un més llarg que l'altre), d'altres més petits i que no sobresurten, de diferents colors i textures, etc. i tots són totalment normals, sempre i quan no et facin mal o et piquin o observis alguna cosa que hagi canviat en els últims dies.
Pel que fa als mugrons i la part que l'envolta (arèola) també varien molt en cada noia, hi ha qui les té de color rosa, d'altres d'un to més marronós, i de grandàries diferents, i tot és completament normal.
És molt important que ens acceptem i estimem tal com som. De totes maneres, sempre pots demanar hora de visita amb el ginecòleg perquè pugui explorar-te i valorar que tot està dins de la normalitat, així et quedaràs més tranquil·la! ;)
Una abraçada bonica!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat