Sexe Anal
En primer lloc vullc que esta qüestió siga anònima si pot ser.
La meua pregunta es que jo soc gai i bo ja he tingut dos novios i tal i un xic ara m'està demanant sexe. Jo no sé gaire bé que fer ja que jo em part vullc per una part ja que en tinc moltes ganes però per altra part no vullc ja que ell no sap que sóc verge ja que si s'ho dic ja no ho faríem perque no li agrada que siga verge i també diu que vol que em depile pero això em dona molta por no les cames si no el anus i clar estic en un gran conflicte i també vullc consells de com fer-ho.
Moltes gràcies per adelantat.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Què facis o no facis depèn de tu, no de nosaltres, però no partiràs d'una bona base si no li pots dir que ets verge per por a que et deixi, no hauria de ser així, i si algú t'imposa tantes coses, i no té en compte el que tu sentis, vulguis, o pensis, potser és una persona que no et respecta.
Valora't més a tu mateix, i sigues lliure de poder expressar el que consideris oportú a qui sigui. Si et fa por expressar quelcom a algú, valora si ell és una persona que vols a la teva vida.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat