Erecció
Hola,
Sóc un noi gai de 18 anys i tinc una vida sexual activa, però hi ha un problema i és que cada vegada que faig l'amor la meva polla no es posa dura i això m'ha causat moltes dificultats en el moment de fer-ho. En canvi, quan em masturbo s'em posa dura en un moment i em corro molt ràpid.
És normal? Existeix quelcom per solucionar-ho?
Moltes gràcies pel consultori, sou de gran ajuda!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si de cop i volta perds l’erecció el que NO has de fer és seguir insistint per a aconseguir que el penis es posi en erecció.
El nostre cos té dos Sistemes Nerviosos importants: el Sistema Nerviós Central, que és el cervell i obeeix a ordres; i el Sistema Nerviós Autònom, que és el que respon a estímuls corporals però que no obeeix accions voluntàries. L’erecció funciona amb el segon, l’autònom, per tant, si segueixes insistint amb ordres com “aixeca’t”, “va posat dura”, etc... no funcionarà.
El millor és que el teu cap pensi i s'erotitzi en parella igual que quan et masturbes tu sol! Gaudeix i no et pressionis per tenir una bona erecció! Si t'ho passes bé i et diverteixes l'erecció vindrà sola.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat