Mida i forma dels pits
Hola! Sóc una noia i tinc 15 anys. Tinc un problema amb els meus pits i és que tot i que ja fa tres anys que tinc la regla i ja he fet la crescuda, trobo que tinc els pits més petits del que m'agradaria, faig una talla 80/85. Hi ha possibilitats de que em creixin més?
I l'altra cosa que també us volia comentar és que no sé perquè però tenen una forma com triangle, no ben bé rodons i això em fa bastanta ràbia. Si em creixen més pot ser que la forma es torni més rodona? O hi ha alguna manera de que no siguin així? És que de veritat no m'agraden gens i em fa sentir bastant insegura quan algun cop m'he de quedar sense samarreta als vestuaris o en un futur davant la meva parella...
Ajuda si us plau!
IESP

Hola Aelis!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Recorda que les persones no escollim el cos amb el que naixem... De manera que el millor és acceptar-lo tal qual i tenir-ne molta cura!
Tu estàs en edat de creixement, i pot ser que els teus pits encara variin una mica de tamany i forma, és clar. També pots fixar-te en els pits que tenen la teva mare/àvia, per fer-te una idea, ja que venen programats genèticament!
Intenta no capficar-te, perquè segur que tens els pits macos! Segur que altres noies pensen que són millors que els seus... Tenim aquesta mania de voler el que tenen els altres, oi? És millor estimar-se tal qual! :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat