Un problema amb el meu noviio
Bones, sóc una noia que fa un any i mig que estic amb el meu novio.
Com es pot suposar ja hem mantingut relacions sexuals, i hi ha hagut un parell de cops que he aconseguit arribar a l'orgasme, pero la veritat és que molt pocs cops.
La meva pregunta és, com puc arribar a tenir un orgasme?
Es que la meva parella es capfica amb aquest tema i hem provat moltes coses i res funciona.
MOLTES GRÀCIEEEES!!!!
IESP

Hola Martika!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Et diria que facis memòria i pensis: què era diferent aquells cops que SÍ vas tenir un orgasme? Això et pot servir de guia per saber què no esteu fent la resta de cops...
Has de tenir en compte que:
- L'òrgan més erogen de les noies és el CLÍTORIS, de manera que hauria d'estar present en les vostres relacions sexuals (el pots tocar tu, ell amb les mans...). També pots practicar tu sola, per saber com t'agrada, no creus?
- L'orgasme no és una cosa voluntària, de manera que no ens podem forçar ni buscar-lo "vull un orgasme, vull un orgasme..." perquè això no funciona. El millor és deixar-se anar i gaudir de cada sensació que tenim durant la relació sexual!
- És important que el cervell estigui en "mode sexe", és a dir, que estiguis excitada. Si estàs pendent d'altres coses (d'agradar-li, dels complexes físics, del que has de fer demà...) difícilment arribaràs a sentir l'orgasme.
- Ell no s'hi ha de capficar perquè no està dins del seu control. Encara que ho fes tot perfectament, tu no pots sentir un orgasme si el teu cap no vol, d'acord? No és cosa seva, sinó teva! Aicí que agafa tu la iniciativa i proposa què t'agradaria fer :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat