masturbació femenina ¡Ajuda!
Hola, des de fa temps jo em toco i tal. Tinc fantasies sexuals abans de masturbar-me per posar-me més calenta. Però des de fa unes setmanes, ja no tinc cap orgasme. He provat de mirar porno però tampoc. Hi ha alguna altra forma de masturbar-te sent noia? Siusplau contesteu ràpid
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Dius que fa unes setmanes que no tens orgasmes, així que entenc que abans sí els senties oi?
Et diria dues coses:
1. Pensa què ha canviat aquestes darreres setmanes, si hi ha alguna cosa que et preocupi o que hagi succeit al teu entorn... Potser el teu cap està pensat en algun problema i no hi ha espai per passar-ho bé (per això diem que l'òrgan sexual més important és el cervell!)
2. Intenta no capficar-te en buscar l'orgasme, ja que no es tracta d'una cosa voluntària. Quan et masturbis, fes-ho amb la finalitat de passar-ho bé i gaudir del teu cos, no per arribar a l'orgasme només, d'acord? Pensa que com més el busquem, més fuig! ;)
Espero haver-te resolt els dubtes!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat