Sexe oraaaal
Bones, volia preguntar si mitjançant el sexe oral hi ha alguna classe de possiblitat de quedar embarassada empassant-nos el semen del noi. Ja se que no, que per a quedar embarassada ha d'haver-hi penetració i a més els espermatozoides han de pujar per l'uter i fecundar. Tot i així ho vaig practicar la setmana passada amb el meu novio i segurament siguin suposicions o pors meves, pero em sento estranya, amb la panxa molt inflada i amb dolor, i encara no m'ha baixat la regla..
Tot i que espero que sigui impossible que m'hagi quedat embarassada, recomano a tots els adolescents que llegeixin aixo que practiquin el sexe oral amb proteccio, perque es poden transmetre igual tota classe de malalties de transmissió sexual.
Moltes gràcies!!
IESP

Hola morena97!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Com tu mateixa dius, una noia no es pot quedar embarassada fent sexe oral.
Per a que hi hagi risc d'embaràs, el semen ha d'entrar a la vagina (o caure just a la seva entrada) ja que els espermatozoides han de fecundar l'òvul, i per la boca no s'hi podria arribar. Per aquest motiu sempre diem que s'ha d'utilitzar el preservatiu des del primer moment, tant per evitar embarassos no desitjats com la transmissió d'infeccions.
I com tu bé dius, a través del sexe oral també es poden passar algunes Infeccions de Transmissió Sexual (ITS), de manera que els hem d'utilitzar igualment :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat