sexe
Hola,
fa sis mesos que estic amb un noi, l'hem fet moltes vegades, pero mai m'arribo a córrer, el noi ho fa bé i arribo a un punt en el qual li dic que pari perque no aguanto més i hem quedo agust. Es aixó normal? Si no es normal com ho puc aconseguir?
Una altra duda que tinc es que sempre tinc ganes de fer-lo, tots els dies i a totes hores. Sempre que estic amb ell normalmente ho fem o ens toquem pero una vegada que ens hem quedat agust els dos als 5 minuts vull tornar-lo a fer, m'intento controlar moltes vegades pero hem resulta veritablement difícil. Soc una ninfómana o es normal?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
1. Has pensat que això que sents, és ja un orgasme? Moltes noies no l'dentifiquen, i si tu dius que després et quedes a gust... potser es tracta d'això!
El que passa és que les noies no tenim perquè ejacular amb l'orgasme (cosa que sí passa amb els nois) ni hem de cridar (com surt a la pornografia)
2. Que tinguis ganes de sexe amb ell, no vol dir pas que siguis nimfómana! Això és una malaltia (una addicció), on la persona ha de tenir sexe quan/com/amb qui sigui per tal de reduir l'ansietat... No és algú que té relacions per diversió o perquè vol, sinço perquè es troba malament.
I el teu cas és diferent: tu vols sexe perquè el teu novio t'agrada, així que no és cap cosa dolenta! :) Però està clar que si ell no vol tenir una altra relació sexual, tu ho has de respectar.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat