Ferho.. I altres questions
Hola!!
Laltre dia em va explicar una amiga que quan ho va fer amb el seu novio se li va quedar el condó dintrede la vagin. Que faig si algun cop hem passa? O directament que faig perque no em passi? Es que em vaig espantar.. xD
IESP

Hola Sandra!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Quan això passi, has d'anar a buscar la pastilla de l'endemà:
- La pots trobar al metge d'urgència que hi hagi al tu poble o ciutat, i la donen gratuitament.
- També pots comprar-la a la farmàcia, i sol costar entre 15-20 euros
- Si no tens 16 anys, hauràs d'anar acompanyada d'un adult (no cal que siguin els pares)
Per evitar que el condó es quedi dins, es tracta de posar-lo correctament al principi i estar atent a que no es mogui: durant el sexe, hi ha varis moments que es pot comprovar que el condó segueix ben posat, oi? El que us va passar no és habitual (el més normal és que el preservatiu es quedi ben posat), però tampoc es cap cosa rara, ja que el moviment de penetració pot provocar que es desplaci el condó cap a dins.
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat