problemes amb els pits
Ja fa uns mesos que em fa mal l'esquena, vaig anar al metge i em va dir que era pels pits. Tinc 12 anys i porto un talla 85-G. Em van recomanar que aprimés pero jo ja estic masa prima. El problema és que m'han dit que si em creixen una mica més que m'haurien d'operar per treure'm unes talles.
¿Que faig? Pesen massa i em fa mal l'esquena, pero no vull que la meva mare es quedi sense diners per culpa meva. ¿Quina seria la millor opció?
IESP

Hola Amv!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, crec que és una decisió que has de prendre tu junt amb la teva mare (i pare), ja que és important que en parleu i estigueu d'acord.
Si portes una 85, es que ja estàs ben prima, sí! De manera que si els pits són tan grans que et fa mal l'esquena (i només tens 12 anys), potser si que caldrà fer l'operació com et va dir el metge.
Pels diners no t'amoinis, ja que es tracta de la teva salut, no és un caprici teu. Parla amb la teva mare per quedar-te tranquil.la sobre aquest tema, i que t'expliqui com ho veu ella, d'acord? Heu d'estar unides :)
Molts ànims!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat