si o no?
Doncs resulta que m'atrau un noi 2 anys més gran que jo. Al gener vam anar a esquiar amb l'institut i ell també va venir. Va passar una situació molt estranya amb ell i des d'aquell dia no em para de mirar pels passadissos de l'institut i tal. Sento que quan estic a prop d'ell s'incomoda i es va posant bé el cabell... No he parlat mai amb ell, sóc super tímida, però el vaig seguir a l'insta. Ell també pero fa uns dies em vaig adonar que ja no em seguia. Però em continua mirant i fa el mateix que sepre... Li dic algo, o millor passo d'ell?? Si li haig de dir algo es notarà moltissim, no tinc cap mena de relacio amb ell ni amb els seus amics... A més, no vull tenir parella, però sento com si no pogues deixar escapar-lo.
Què puc fer?
Gràcies:)
IESP

Hola Bertetaa!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Pel que expliques, sembla que tots dos voleu dir-vos alguna cosa i no us atreviu a donar el pas...
No és fàcil apropar-nos a la persona que ens agrada, però el cert és que no podem passar el dia pensant en ell/a i deduir el que pensa... Perquè no tenim telepatia! :)
Per aquest motiu et diria que, si agafes valor, podràs parlar amb ell amb qualsevol excusa. Dius que et fa por que ho noti, però pensa: què hi ha de dolent amb que t'agradi algú? No és pas un delicte ni una cosa dolenta... Al revés, és molt maco!
I que t'agradi no vol dir que hagueu de ser parella, de manera que per això no t'amoinis! Has de tenir parella quan et vingui relament de gust ;)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat