problema
estic molt pillada per un i m'ha demanat que li faci una felació a me casa... jo hi estic d'acord i ho vull fer perquè mel'estimo, pero no se com. I si no em surt be? i si ell pensa que no ho se fer be? ajudeume please, no ne fet mai cap i estic molt nerviosa!
IESP

Hola Vivi_2!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Tu dius que ho vols fer, però et diria que t'asseguris: estimar a algú no és motiu suficient... Has de voler-ho tu i sentir-te còmoda!
Respecte al que dius de si nota que no en saps, és cert que podria passar. Però és que quan mai hem fet una cosa, no podem anar d'experts, no creus? No hi ha res de dolent en no saber, només cal tenir confiança per dir-ho i amb el temps anar practicant.
Ah! I tu també pots demanar que t'ho faci a tu si et ve de gust eh! No només han de proposar els nois ;)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat