M'he posat un tampó i ...
M'he posat un tampó i m'han agafat ganes de vomitar. Fa temps vaig veure un video que deia que tenir ganes de vomitar era un símptome de aquell bacteri que s'agafa,en molts pocs cassos quan et posses un tampó(Crec que es diu el VPH,o així). De seeguida que em van agafar ganes de vomtar me'l vaig treure. Podria tenir aquest virus? Em fa molta vergonya dir-li a ma mare,hi ha algun remei natural perquè pugui passar el bacteri?
Siusplau,necessito ajuda,estic molt preucupada!
IESP

Hola Maduixa!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, has de saber que el VPH (Virus del Papiloma Humà) no fa que tinguis ganes de vomitar... És un virus que es passa si es tenen relacions sexuals (i l'altra persona el porta), i els seus símptomes solen ser petites verrugues als genitals (a la zona interna o externa).
Per eliminar el virus, cal anar al METGE, no hi ha remeis naturals, d'acord?
Ara bé, si no has tingut relacions sexuals de cap tipus, no pots tenir el VPH! El que sí pots fer és anar al metge i explicar el que t¡ha passat, per tal que pugui fer una exploració i dir-te què passa. Se uq eno és fàcil i fa vergonya, però recorda que es tracta de la teva SALUT!
I pel que fa als vomits, pot ser que fos per un altre motiu! Per exemple un virus estomacal, o que t'havia sentat malament el menjar, etc. Això t'ho haurà de dir el metge.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat