Depilació
Hola, moltes gracies per aixo del consultori.
Tinc 15 anys i em vuldria depilar les zones intimes pero em fa cosa anar a un lloc de depilació i si em pot fer molt mal. Tampoc vull que s'enteri la meva mare. Em fa cosa q se'm veguin amb el bikini.
Merciii :)
IESP

Hola Juditha!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Al consultori ens trobem a moltes noies amb la mateixa preocupació: voleu anar depilades ara que arriba l'estiu, però us fa vergonya demenar ajuda a la mare...
I has pensat que potser a la teva mare no li sembla gens raro que vulguis depilar-te? Ella també va ser adolescent i segurament t'enten millor que ningú. A més, les mares solen estar encantades d'ajudar a les filles en coses com aquestes, ja que saben que l'important que és sentir-se bé amb el cos.
Per tant, et diria que agafis valor i li comentis a la teva mare per a que puguis depilar-te de la millor manera.
I respecte al mal, si et depiles amb cera... No el podràs evitar! El que sí passa és que, amb el temps, un s'hi acostuma.
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat