Alchol
Hola :( Tinc un problema. L'altre dia van fer una festa molt guay i tothom va anar (jo també). El problema ès que tothom és va emborachar (tinc 15 anys) menys les meves amiges i jo. Peró jo u vull fer i no ser com fer-ho. Les meves amigues an begut peró poc. Que puc fer??????
PD: sorry per les faltes
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per consultar-nos!
Abans de tot, recordar-te que aquest és el consultori sobre Sexualitat i Parella :)
Però aprofito per dir-te que el consum d'alcohol és il.legal en menors de 18 anys. Per tant ningú te'l podria vendre ni facilitar legalment... El que passa és que l'alcohol és una droga molt acceptada culturalement, tant que no sembla ni una droga. Però això no vol dir que no sigui perillosa!
Segurament, en aquest festa, vas veure que hi havia gent trobant-se malament, vomitant, comportant-se d'una forma diferent... L'alcohol afecta al cervell, i per tant, a la nostra manera de fer. Ara, si una persona ja s'ho sap passar bé a les festes sense alcohol, per què el necessita?
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat