se'm para de cop
Hola, Bon dia!
Fa com un any em vaig començar a masturbar, pero com amb la meva propia imaginació no puc, miro porno per exitar-me, està bé?
I la segona cosa, es que quan estic a punt d'arribar a l'orgasme de cop ya no noto cap excitació, es a dir, passo d'estar super excitada, a no estar-ho en res? Com puc fer perque aixo no hem succeeixi? i es algo normal?
Gracies i perdo per les faltes!
IESP

Hola Clara14!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que la pornografia és legal a partir dels 18 anys, ja que s'enten que una persona ha de ser madura per entendre el que hi succeeix. Hem de recordar que el porno no és un documental (no mostra la realitat) sinó una pel.lícula (està tot trucat): Però la seva funció és excitar i entretenir,m de manera que és normal que et faci sentir així...
Les noies necessitem estimulació continua (no parar de tocar) quan estem a punt d'arribar a l'orgasme. En el teu cas, si de cop sents com un "parón" en l'excitació, et diria que canviis i et tornis a tocar els genitals poc a poc (no el clítoris directament), i el més probable és que les sensacions agradables tornin de nou!
Cada noia ha d'aprendre com funciona el seu cos i el seu plaer, de manera que et diria: dona't temps i practivca, deixa't portar, nota cada sensació i no busquis l''orgasme com si fos l'única meta, d'acord? :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat