Orientació
Hola! Sóc un noi que té dubtes de la seva sexualitat i no sap que és. A mi m'exciten els tios, m'agrada veure cossos de noi i m'excita, em fixo amb tios guapos però el sexe anal i oral no li trobo res d'emocionant i excitant. Les noies no m'han arribat a excitar tant com els tius, però quan veig a una noia despullada sento alguna cosa a l'interior, com emoció però mai m'hi he excitat amb alguna.
Ara estic com pillat d'una noia i això em fa dubtar molt més, tinc gelos d'un noi que esta amb ella i tinc com la necessitat d'estar amb ella però alhora també no paro de mirar a un noi de l'insti que m'agrada. Estic perdudissim amb aquest tema, gracies per ajudar-me.
IESP

Hola Adolescent català!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies a tu per escriure'ns i per la confiança!
Quan creixem anem coneixent gent que ens agrada o atrau, i trobem persones que ens poden excitar o que generen certes sensacions, sigui un noi o una noia. I d’altra banda, hi ha persones de les quals ens enamorem i ens plantegem, a més, tenir una relació de parella. Per tant, aquestes sensacions que tens tant cap a nois com noies no és res estrany ni ha de significar que siguis homosexual o bisexual.
No et pressionis per voler-te definir ja. De mica en mica aniràs descobrint i veient de qui t'enamores, que a la fi el cap és el que defineix la nostra orientació sexual.
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat