És un fong?
Doncs, fa bastant temps que veig que a les meves calces s'hi queda un líquid blanc després de dur-les una estona així que vaig començar a buscar per internet quina n'era la causa. Vaig trobar que és possible que sigui conseqüència de la Candidiasi o algun altre fong i estic força asustada, perquè també he pogut observar que pel voltant tinc algun granet blanc, tot i que molt petit. Tinc molta por i m'agradaria anar al metge, però no sé com dir-li a la meva mare, ja que em fa molta vergonya.
IESP

Hola Miss.Young!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per la confiança!
Doncs aquest líquid blanc que observes pot ser moltes coses, i quan busquem per internet moltes vegades el que aconseguim és preocupar-nos més. Per tant, i com molt bé dius tu mateixa, el millor que pots fer és anar al metge perquè pugui valorar-ho, així et quedaràs tranquil·la.
No has de tenir vergonya, ja veuràs com la teva mare ho entén perfectament. En un moment en que estigueu totes dues explica-li amb confiança, diga-li que estàs preocupada i que t'agradaria anar al metge. Ja veuràs que un cop li hagis dit et sentiràs millor!
Una abraçada!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat