no em ve la regla
Hola, tinc 13 anys i no em ve la regla! Fa tres mesos que no en ve mes o menús y estic molt preocupada perque soc virgen y no he fet res. Em va venir la regla amb 10 anys y es suposa que ja em tindria que venir regular... Ajudeu-me siusplau potser tinc un problema? O que em passa?
Ah! Una cosa... Tampoc creixo (1'60) y tinc els pits molt petits... Em quedare aixi?
Moltes gràcies!!!
IESP

Hola Nerimeri!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Entenem que estiguis preocupada, però el millor que es pot fer en aquests casos és demanar una visita amb el ginecòleg perquè pugui fer-te una revisió i valorar que tot està funcionant correctament. Veuràs com et quedaràs més tranquil·la, a més podràs aprofitar per resoldre tots els dubtes que tinguis!
Parla amb algú de confiança de la teva família (mare, pare, una germana...) i diga-li que voldries anar al ginecòleg per valorar aquestes irregularitats que tens amb la regla, ja veuràs com et donen un cop de mà i t'acompanyen.
Pel que fa al creixement, no pateixis, perquè amb 13 anys encara estàs en procés de créixer, cada noia va al seu ritme! Estimar-te i acceptar-te tal com ets és el més important ;)
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat