li agrado? quin lio! MONICA RUBIO
Hola !! Be tenia una consula. Desde que va venir un nen nou a lescola i estic molt enamorada dell. Despres dels dies vam comensar a jugar a futbol amb ell i desde llavors molts cops el pillo mirantme i despdes allunya la vista i hi han cops q sem keda mirant i em somriu. Tmb maixeca les dos celles rapidament i em somriu i tmb em parla i em fa la punyeta jaja quien se pelea se desea no? Jaja be doncs he sentit rumors de q surt amb una noia o han sortit pero ell diu q no pero sempre estan junts i altres em diuen q si. Jo:( la meva questio es que si jo li agrado o no. Perk semblla q si pero nose. Ell va a 3eso i jo a 1ro. Pero es igual no?
IESP

Hola Monica!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Tant de bo tinguéssim la resposta, però com saps, l'única manera que tenim per saber-ho 100% segur és preguntant-li directament a ell. Sabem que no és gens fàcil fer-ho i que pot fer molta vergonya... però és la manera per sortir de dubtes. Sempre pots ajudar-te d'algun amic o amiga, que siguin ells qui li preguntin si li agrada algú o si directament li agrades tu ;)
Si ell et va dir que no estan junts, l'hauríem de creure, no creus? Potser és només una amiga. Podries tornar-li a dir, i dir-li que hi ha rumors de que són parella, a veure què et diu!
Molta sort amb la vostra història i ja ens explicaràs com va evolucionant!
Una abraçada Monica!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat