Preocupadddda
Holaaa, estic preocupada perque jo em masturbu i em refrego am el meu novio i arribo un punt que em començo a posa mol a notar molt plaer (crec que es diiu climax aquest punt) no ho se ssegur perque tampoc em surt cap orgasme, pero llavors despres daquet punt que dira dos segons u passo malament i no vui seguir ni continua am els jocs. Com puc fer que duri mes abans del punt o el punt aquest? Vui estar mes estona jugant sino ho passo malament tota lestoma pensan amb que pardre el plaer i em sento malament perque llavors deixo el noi amb el calenton am ganes de seguir i jo ja no vui mes. Contesteu sisplau. Merci
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per la confiança!
Pel que descrius sembla que et quedes just en el punt abans d'arribar al clímax, com tu bé dius, és a dir, a punt d'arribar a l'orgasme. La nostra pregunta és, per què ho passes malament? Què és el que passa? Et fa mal o et molesta l'estimulació? O és la teva ment que no vol seguir? T'has plantejat que potser aquest plaer tan intens que sents que dura uns segons pot ser un orgasme?
El que podeu fer és anar més a poc a poc amb l'estimulació i centrar-se a passar-s'ho bé. No s'hi val començar i estar pensant en que perdràs el plaer, no creus? Així no hi ha qui s'ho passi bé! Deixa't anar i estigues tranquil·la. Parleu-ne entre vosaltres, així tots dos n'esteu al cas i podeu seguir el mateix ritme.
Una abraçada!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat