iepalaaaaaaaaa depilaciooooooooooooooooo uuuuurrrrgeeeeeeennnnntttttt plllllliiiiiisssssseeeeeeeeeeeeeeeeee
Hey, sóc la mariona i tinc 15 anys.
Em podreu ajudar sisplau??
El cas es que em vull depilar les meves parts intimes amb agilet però es que fa poc o vaig provar nomes dels costats una mica amb lagilet i man sortit granets vermells alla on me depilat i em pica tota aquella zona de tant en tant. No se que fer perque de aqui molt poc haig danar a la piscina duns amics meus i no vull que em surtin pels pel banyador si no vaig depilada ja que tinc bestants pels.
Em puc depilar amb lagilet normal, el de les cames, sense cap preocupació??
Si em pica i tinc granets que passa?? duren molt?? es doolent??
iii em puc depilar jo tranquilament??
Anissa Ouali

Hola Mariona, fa poc ens ha arribat una consulta com la teva:
El millor per les zones properes als genitals és anar a un professional (un centre de depilació). Amb ells serà més fàcil, i fins i tot, segurament és menys dolors.
Hi ha diverses maneres de depilar-se:
• Pot ser amb cera (aquesta és si t'ho fas tu pot fer més mal)
• La gillette (has d'anar amb compte de no fer-te cap tall, sobre tot en zones molt sensibles). Aquesta és la que utilitzes tu per les cames, pots buscar alguna gillette que s’ajusti millor a les zones genitals, com per exemple, aquelles que tenen algun tipus de crema al voltant de les fulles d’afaitar.
• I després existeixen altres com cremes depilatòries (però amb aquestes has de controlar que és puguin aplicar a zones sensibles, ja que la pell en aquestes és molt sensible).
en relació als granets, és important utilitzar alguna crema que ajudi a hidratar la zona, per exemple aloe-vera, així no picarà i ajudarà a que no surtin granets. També pots ficar una mica de fred a la zona a depilar, per la irritació.
Espero haver-te ajudat! un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali