amooors!!
des de fa 2 mesos, estic sortin amb un noi.. ami magrada molt, pero es que quan voles feru ell may bol... i sense boler, com que ho nesesitaba, ho baig fer umb un amic meu..
ara el meu novio sen a enterat.. que faig li explico el que penso. o que?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el Consultori!
La situació que ens expliques segurament a més d'una persona li ha passat. Si el teu novio se n'ha assabentat, probablement necessitarà que li expliquis què va passar, o per què no el vas esperar a ell (potser necessitava més temps per sentir-se preparat).
Quan parlem de sexualitat hem de tenir en compte que ningú ens pot obligar o forçar a fer res que no vulguem, si tu ja tenies ganes de descobrir la teva sexualitat en parella i ell no, ho podeu parlar, potser necessita temps, i en funció de la seva resposta prendre decisions, estàs disposada a esperar? Si ho estàs, endavant! Si per tu ara mateix és molt important mantenir una vida sexual activa amb la teva parella i ell, de moment, no està preparat per compartir-ho, el que queda és respectar la seva decisió.
Espero haver-te ajudat a tu i a altres adolescents que es trobin amb una situació similar.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL