TAMPÓ
Hola, primer de tot no em fa res que publiqueu la noticia. Hem vaig de colonies al juliol justament el día que hem ve la regla, es un campament multiesportiu on hi hauran activitats aquatiques. M'haure de posar tampo, pero mai me n'he posat cap. Hem podrieu ajudar i dir com es posa?
Anissa Ouali

Hola Ann!! gràcies per la teva consulta! I ens encanten els campaments :)!
Poden resultar una mica difícils d’utilitzar, per això és important conèixer els passos a seguir:
• Primer de tot és estar relaxada a l'hora de posar-lo, ja que si no la musculatura de la vagina es tensa dificultant l'entrada del tampó, i això pot fer mal.
• Compra la mida més petita per començar, amb aplicador de plàstic perquè tot sigui més fàcil.
• Agafar un mirall petit i observa els teus genitals, localitza bé l'entrada de la vagina per on s’ha d'introduir el tampó.
• Busca una postura en la qual estar còmode, asseguda a la tassa del WC, dreta amb una cama aixecada recolzada sobre el WC, estirada, dreta amb les cames separades... busca aquella amb la qual et sentis millor i més relaxada.
Si no entra i fa mal, és important relaxar-se i prova-ho una mica més tard. Si un cop introduït fa mal és que no està ben col•locat, així s’ha de retirar i ficar un altre. Portar tampó no ha de fer gens de mal, al contrari, no s’ha de notar que esta ficat.
Intenta provar-ho uns dies abans de marxar, així pots veure com fer-ho!
Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali