PENIS ERECTE
Hola, bon dia
Mi he fixat que, el penis, als videos porno, quan la tenen erecta el gland sobresurt, i això a mi no em passa, sem queda cubert pel prepuci, no se si es un problema o no, pero jo em masturbo be i tot va correcte, el que no se es si el gland se m'hauria de quedar al descobert quan estic erecte. Si es te que quedar al descobert, que faig? Em faig el prepuci cap al darrere quan no estic erecte (això si que puc) i despres em poso erecte per fer mes gran el prepuci? No se que fer, algunes tecniques per agrandar el prepuci o no se que hauria de fer, anar al metge em fa molta vergonya, aixi que si no es un gran problema, millor anar jo sol de gran que ara amb la meva mare o amb el meu pare.
Moltes gracies per ajudar-nos amb els problemes i dubtes! Ens milloreu la vida!
Anissa Ouali

Hola Anonimus,
No és gens estrany que el gland quedi cobert pel prepuci, això és coneix amb el nom de fimosi, Saps què és la fimosi ? Està relacionada amb la pell del penis, que impedeix o dificulta que el prepuci (que cobreix la punta o cap del membre , es retregui adequadament (pel que dius, sembla que això t’estigui passant a tu). En els nens petits aquesta situació és natural i es resol gairebé sempre per si sola, però quan es presenta en els joves o en els adults pot causar alguna infecció, però no sempre.
En aquests casos , la fimosi no desapareixerà llevat que es tracti. Una higiene adequada és molt important per evitar infeccions, però en els casos més persistents potser sigui necessari fer una circumcisió, que és una cirurgia ràpida i senzilla que vas cosir a eliminar part de la pell del prepuci per deixar el gland al descobert .
No t’atabalis, però en el moment que decideixis, fes una visita amb el metge per resoldre dubtes i veure si en el teu cas, el que hi ha és una fimosi o no (i encara que faci vergonya, els hi pots demanar als pares que et deixin entrar sol a la visita).
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali