asexual
hola, crec que soc asexual: cada cop que un noi em tira la canya, em poso super fatal i l'evito i intento no creuarme amb ell pq em fa molta vergonya. Totes les nenes de la meva classe ja s'han liat pero jo no i em sento anormal i atrasada. No se que fer necesito un tutorial o algo perque sembla que tingui fobia als nois guapus
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Primer de tot, dir-te que tenir vergonya no vol dir que siguis asexual. Senzillament, encara no has trobat algú que t'agradi fins al punt de liar-te.
Cada persona té el seu ritme, i que els altres hagin fet coses a nivell sexual, no ens haurien d'influir a nosaltres, ja que cada un decideix com i quan! :) Per això et diria que no et pressionis a tu mateixa, ja que no ets pas anormal com dius!
Dona't temps i espera a conèixer a algú que t'agradi... Ja veuràs com, encara que et faci vergonya, voldràs estar a prop d'aquesta persona ;)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat