Best friends or smth more?
Hola, gàcies per el que feu enserio serveix de gran ajuda. Bueno aniré directa al gra.
Sóc una noia i resulta que crec que m'agraden dos persones, però no són del mateix sexe, i el pitjor, el noi és el meu millor amic i la noia és la meva millor amiga. Crec que sóc bisexual, em sento més atreta pels homes físicament, tot i que les noies també m'atrauen, però crec que m'enamoro d'una persona pel fet de com són, és a dir de la personalitat. Per altre banda no vull que m'agradin els meus millors amics perquè no els hi vull dir. Amb el noi tota la classe diu que "hi ha feeling" entre nosaltres i que hauriem d'estar junts però ell té nòvia. I la meva millor amiga simplement la vull com a això, però ella és lesbiana i moltes vegades ens quedem fixament mirant i crec que ens agradem. Després de tot el textaco (ho sento :')) tinc algunes preguntes:
1. El meu mmillor amic se'n va aquest any de l'escola i com no mantindrem tant la relació d'amistat, suposo, havia pensat en dir-li que m'agrada l'últim dia de l'escola. Però no estic segura de fer-ho perquè si volgués estar amb mi no tindria nòvia.
2. La meva millor amiga i jo estem molt unides i nose que fer perquè no sé si simplement me l'estimo tant com a amiga que en realitat no m'agrada i simplement me l'estimo mooolt o si de veritat si que m'agrada. I si si que m'agradés, què faig?
3. Com ho podria fer per saber qui realment m'agrada? A vegades penso que no m'agraden cap dels dos ja que si estigués enamorada ho tindria clar. Jo diria que em sento més atreta pel noi però a vegades dubto per alguns moments que tenim una mica "awkward".
Això és tot, sento molt have-me allargat tant però necessitava explicar-li a algú i no podia ser als meus millor amics :')
Gràcies.
IESP

HolaMeanGirls!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Amb el que expliques, dóna la sensació que en realitat teniu una molt bona amistat!
Quan dues persones tenen una relació d'amistat intensa, els sentiments són molt forts, les mirades diuen mil coses i pot haver una gran connexió! però això no vol dir que estiguem enamorats...
Estar enamorat vol dir pensar en aquella persona d'una manera romàntica, no creus?
Potser hauries d'esperar un temps aviam què passa, i veure si els teus sentiments segueixen amb aquesta intensitat. Sí és que sí, hauràs de ser sincera amb qui tu vegis que t'agrada realment (com he dit, es veu amb el temps), ja que és molt dolorós estar enamorat en secret... i injust per la persona que creu que només hi ha amistat!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat