Mal de panxa
Una cosa que desde que em va marxar la regra em fa el mateix mal que quan m'ha de vindre o quan la tinc! PErque?
IESP

Hola Patata!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, et diria que el millor és que vagis al teu ginecòleg, ja que allà et poden fer una exploració i dir-te el que passa.
El cert és que el mal de la regla pot ser una mica variable depenent de la noia, ja que hi ha algunes que el pateixen durant la regla i altres abans... Però sí que hi ha uns dies del mes que NO fa mal ni molesta, per això és important que et puguin ajudar al metge!
Parla-ho amb algun adult de confiança (la mare o el pare, una germana...), per a que t'acompanyi i sigui tot més senzill :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat