Problema <3
Hola adolescents,gracies per aquest consultori:
Fa uns dies estaba amb la meva parella i ho vam fer amb preservatiu i es va trencar, hem vaig prendre la pildora, vam fer sexe oral i es va correr al xupar-li el semen i vaig tindre que surti corrents a vomitar i al dia següent hem feia molt mal la panxa,pero no tenia el VIH, es normal?
GRACIES ADOLESCENTS :")
IESP

Hola Mariietiis!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
En la teva consulta parles de moltes coses diferents barrejades... Anem per passos:
- Vas fer molt bé d'anar a buscar la pastilla de l'endemà si es va trencar el preservatiu. I també vau fer bé d'utilitzar el preservatiu, evidentment!
- Si vas vomitar a causa de fer sexe oral, potser és que no estàs preparada per aquesta pràctica. Hauria de ser plaentera per tu, per tant pots deixar-la de fer fins que vulguis, o que no ejaculi a la teva boca.
- El VIH és el virus que ataca a les defenses de les persones, creant la síndrome que coneixem com a SIDA. Es passa a través de la sang i els fluids (com el semen o el flux vaginal), i a través de les mucoses. Si no tens el VIH ésperquè ell no el té i no te l'ha pogut passar!
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat