que tinc que fer?
Hola fa unes semanes la meva escola va fer una jornada esportiva on vem tindre que anar a Girona. Vem estar amb una altra escola on la gent era més madura, llavors vaig coneixer a un noi fantastic tan fisicament com d'inteligencia. Ell em va dir que li dones el meu correo(t'he trencat el mobil) i un dia parla va i em diu t'estimu. Tot això ho he explicat al meu millor amic (que fa uns dies em vaig enterar que lli molava) ell em diu que no val la pena la relació. No se que fer perquè dintre de 2 setmanes ens tornarem a veure.
IESP

Hola Lili93!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Si et ve de gust conèixer aquest noi, endavant! Fins que no el coneguis una mica més no podràs saber si sents alguna cosa per ell i si t'agrada realment. Inicieu una amistat i de mica en mica anireu aclarint què sentiu exactament.
Pel que fa al teu millor amic, és normal que si li agrades, pugui patir una mica si veu que tu t'estàs interessant per un altre noi. Parla amb ell i intenta aclarir-li el que sents tu per ell, per tal que pugui estar al teu costat com a amic sense que hagi de patir.
Molta sort i ja ens explicaràs com va evolucionant la vostra història!
Una abraçada!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat